loading...

ابزاررضا فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق، فروش اینترنتی ابزار ارزان، خرید انواع ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار دستی و ...

آچار بکس معمولا به شکل یک دسته به همراه تعدادی سری استوانه‌ای در ابعاد مختلف و در قالب جعبه بکس و ست بکس در بازار موجود است.

بازدید : 227
دوشنبه 8 آذر 1400 زمان : 17:47

جعبه بکس و ست بکس
از آچار بکس برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها در سایزهای مختلف استفاده می‌شود. آچار بکس معمولا به شکل یک دسته به همراه تعدادی سری استوانه‌ای در ابعاد مختلف و در قالب جعبه بکس و ست بکس در بازار موجود است. سری بکس‌ها به شکل استوانه‌ای هستند و در یک طرف مادگی 6 یا 12 ضلعی برای اتصال به پیچ و مهره‌ها و در طرف دیگر مادگی مربعی شکل برای اتصال به دسته دارند. در قسمت سری دسته بکس هم یک نری چهارگوش که همان درایور است، قرار دارد که سری‌ها به این قسمت وصل می‌شوند. درایورها اکثرا چهار گوش هستند و سایز آن‌ها 1/4 ، 3/8 ، 1/2 ، 3/4 ، 1 ، ½ 1، ½ 2، ½ 3 اینچ می‌باشد و استاندارد متریک بر حسب میلی‌متر ندارد. این تنوع سایز باعث شده که بتوان با آچار بکس روی پیچ و مهره‌ها از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین سایزها کار کرد. در یک ست کامل آچار بکس ممکن است دو دسته با دو سایز درایور وجود داشته باشد تا طیف وسیعی از اندازه‌ها را در برگیرد.

در بسیاری از جعبه بکس‌ها سری‌های بکس دارای یک چرخ دنده جغجغه‌ای هستند تا کاربر خیلی راحت و بدون برداشتن دست از روی آچار، روی پیچ و مهره‌ها کار کند. جعبه بکس و ست بکس یکی از ابزارهای ضروری در مکانیکی خودرو و باز و بسته کردن قطعات خودرو است. همانطور که گفتیم در هر جعبه بکس و ست بکس حداقل یک بکس جغجغه ای یا آچار گشتاور و تعدادی بکس پایه کوتاه و بلند با دهانه 6 یا 12 شیاری، دسته آچار از نوع هندلی، دسته میله‌ای یا تاشو، میله‌های رابط، واسط‌ها، تبدیل‌ها و … وجود دارد.

برای خرید جعبه بکس ارزان می توانید جعبه بکس دقیقا مطابق نیازتان تهیه کنید که موارد اضافی را که شاید مورد استفاده شما نباشند، نداشته باشد. جعبه بکس باکیفیت و خوش ساخت، می‌تواند سال‌های زیادی برای شما کار کند. در حال حاضر انواع جعبه بکس آلمانی و جعبه بکس تایوانی از مدل‌های محبوب این ابزار در بازار هستند که کیفیت بالایی دارند.

خرید جعبه بکس و ست بکس
همانطور که در قسمت بالا گفتیم هر جعبه بکس دارای قطعات مختلفی است. جعبه بکس‌ها را براساس اینکه چه تعداد قطعه در آن ها وجود دارد، با واحد پارچه بیان می‌کنند. در واقع تعداد پارچه، همان تعداد قطعات در جعبه بکس است. برای مثال جعبه بکس 40 پارچه یعنی 40 قطعه مختلف در آن جعبه بکس وجود دارد. همه بکس‌های تکی که در جعبه بکس قرار دارند به آچار گشتاورسنج یا ترکمتر متصل می‌شوند. معمولا دو نوع بکس بلند و کوتاه در جعبه بکس‌ها وجود دارد که بکس‌های بلند برای مهره‌های بلند و پیچ‌های فرو رفته استفاده می‌شوند. از دیگر قطعات جعبه بکس می‌توان بکس جغجغه‌ای، رابط بکس، دسته بکس، بکس انعطاف پذیر، بکس شمع، بکس فشار قوی، تبدیل بکس، تبدیل لقلقه‌ای، آچار بکس کمکی، پیچ گوشتی بکس را نام برد. البته دارا بودن هر کدام از این موارد و همچنین داشتن درایور با سایزهای مختلف، به کارایی جعبه بکس می‌افزاید ولی برای خرید جعبه بکس و ست بکس ارزان می‌توانید سراغ مدل‌های با تعداد پارچه کمتر و مطابق نیازتان بروید. جنس بدنه بکس‌ها از موارد مهمی است که باید در حین خرید جعبه بکس به آن دقت کنید چرا که بدنه قطعات باید مقاوم در برابر ضربه، فشار و حرارت و همچنین ضد زنگ باشند. معمولا بهترین و مقاوم ترین آچار بکس‌ها از جنس استیل کروم وانادیوم هستند.

داشتن محفظه و جعبه محکم فلزی که قطعات در آن نگهداری می‌شوند، به عمر جعبه بکس اضافه کرده و باعث می‌شود خیالتان از بابت نگهداری قطعات راحت باشد. همه مواردی که باید در مورد جعبه بکس و ویژگی‌های آن بدانید را می‌توانید در خرید اینترنتی جعبه بکس و ست بکس در قسمت مشخصات فنی محصول بخوانید.

قیمت جعبه بکس و ست بکس
همانطور که در قسمت‌های قبلی ذکر کردیم، قیمت جعبه بکس و ست بکس به تعداد قطعاتی که در آن وجود دارد و جنس و کیفیت آن و البته برند و کشور سازنده آن بستگی دارد. به طور کلی باید قبل از خرید یک ست بکس نیازتان را در نظر بگیرید و مطابق آن اقدام به خرید بهترین ست بکس مناسب کار خود بکنید.

منبع: جعبه بکس و ست بکس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
ابزار آنلاین
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 57
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 2839
  • بازدید کلی : 24814
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟