loading...

ابزاررضا فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق، فروش اینترنتی ابزار ارزان، خرید انواع ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار دستی و ...

ابزار رضا فروشگاه اینترنتی خرید ابزارآلات ارزان است که در آن امکان خرید عمده و قسظی ابزار فراهم است. یک مجموعه کامل از انواع ابزارآلات دستی و برقی و شارژی، ابزار نجاری، ابزار ساختمانی و لوازم نجاری و به طور خلاصه هر آنچه که در دنیای ابزار به آن نیاز دارید را میتوانید اینجا پیدا کنید.

بازدید : 130
يکشنبه 31 مرداد 1400 زمان : 16:41

پیچ گوشتی شارژی

داشتن یک پیچ گوشتی شارژی برای هر خانه و کارگاه صنعتی از واجبات است. در منزل می‌توان از آن برای نصب پرده و قفسه‌ها و هر نوع سوراخ کاری استفاده کرد و در کارگاه‌های صنعتی این ابزار پرکاربرد در کمترین زمان امکان باز و بسته کردن پیچ های زیادی را فراهم می‌کند. به این ترتیب سرعت انجام کار را بالا برده و در زمان صرفه جویی می‌شود. پیچ گوشتی شارژی قابل حمل بوده و می‌‎توان به راحتی آن را با خود سر پروژه‌های مختلف برد و در جعبه ابزار به همراه خود داشت. طراحی این ابزار به گونه‌ای بوده که کاربر بتواند در مدت طولانی و بدون خستگی با آن کار کند.

سری این ابزار مانند پیچ گوشتی معمولی است با این تفاوت که می‌توان آن را برای باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف، تعویض کرد. دارای یک موتور الکتریکی و گاها گیربکسی است و از طریق باتری کار می‌کند. مزیت استفاده از پیچ گوشتی شارژی نسبت به نوع برقی این است که شما را از پریز برق و کابل سیار و چند راهی برق بی نیاز می‌کند.

معمولا دسته پیچ گوشتی شارژی مانند دریل‌های معمولی و ال شکل است ولی نوع دیگری از این دریل است که طراحی آن دقیقا مشابه پیچ گوشتی معمولی است و به آن پیچ گوشتی شارژی قلمی می‌گویند که یک دسته در راستای سری پیچ گوشتی دارند و بیشتر برای کارهای ظریف و دقیق استفاده می‌شوند.

انواع پیچ گوشتی شارژی دارای مشخصات و ویژگی‌های فنی است که بر عملکرد آن تاثیرگذار است. برای خرید یک دریل پیچ گوشتی باید اجزای مختلف آن بشناسید تا بتوانید ابزاری متناسب نیازتان تهیه کنید به این ترتیب حتی می‌توانید یک دریل پیچ گوشتی ارزان تر بخرید زیرا هزینه اضافی بابت ویژگی‌هایی که برای شما استفاده‌ای ندارند، نمی‌دهید.

خرید پیچ گوشتی شارژی

در این قسمت مواردی را که باید برای خرید پیچ گوشتی شارژی در نظر داشته باشید را آورده‌ایم.

موتور دستگاه از قسمت‌های بسیار مهم آن است. معمولا موتور دریل شارژی در دو نوع ذغالی و بدون ذغال یا براشلس دسته بندی می‌شوند. موتورهای براشلس معمولا قابلیت‌های بیشتری دارند و دریل شارژی‌هایی که در آن ها از این نوع موتور استفاده شده قدرت و گشتاور بالایی دارند و به تبع آن قیمت بالاتری دارند. گشتاور دستگاه یا همان نیروی چرخشی که بر حسب نیوتن بر متر در مشخصات دستگاه می‌خوانید از موراد مهم است که باید به آن توجه شود. زیرا میزان نیرویی است که به پیچ وارد می شود. مدل‌هایی که مجهز به گشتاورسنج هستند از قابلیت بیشتری برخوردارند زیرا با تنظیم میزان گشتاور مورد نیاز نیروی اضافی به پیچ وارد نمی‌شود و از هرز و خورده شدن احتمالی پیچ جلوگیری می‌شود. در برخی مدل‌های این دستگاه می‌توان علاوه بر حالت دریل کاری و پیچ گوشتی، حالت چکشی هم داشت که بسته به این توانایی‌ها به آن دو کاره یا سه کاره می‌گویند و نوع سه کاره آن به دریل پیچ گوشتی شارژی معروف است. چون یکی از کاربردهای اصلی این دستگاه باز و بسته کردن پیچ در کمترین زمان است، باید به ویژگی سرعت که برحسب دور بر دقیقه یا RPM در مشخصات دستگاه آورده شده است، توجه کرد. در واقع توانایی دستگاه را با میزان سرعت و گشتاور می‌توان سنجید. در برخی کاربردها نیازمند به سرعت کمتر و گشتاور بالاتر است که این نیاز از طریق گیربکس تامین می‌شود. وجود دیمر کنترل سرعت هم به توانایی‌های دستگاه می افزاید چرا که باعث تسلط بیشتر کاربر در حین کار می‌شود و از رد کردن سرپیچ جلوگیری می‌کند. سه نظام یا ابزارگیر دستگاه از قسمت‌های مهم آن است که سری دستگاه به آن وصل می‌شود. در حین خرید باید به سایز سه نظام و نوع آن توجه کنید. همانطور که می‌دانید سه نظام در دو نوع اتوماتیک و آچاری وجود دارد که هر کدام کاربری های مخصوص به خود را دارند. سایز سه نظام پیچ گوشتی شارژی معمولا 10 و 13 میلی متر است و این اندازه‌ها حداکثر سایز سه نظام هستند. سایز سه نظام معمولا به قدرت موتور و گشتاور دستگاه بستگی دارد. جنس آن می‌تواند پلاستیکی یا فلزی باشد. دارا بودن کلید چپ گرد و راست گرد برای باز و بسته کردن پیچ اهمیت دارد. برای مثال زمانی‌که یک پیچ در صفحه گیر کرده باشد با این کلید می‌توان به راحتی آن را باز کرد. داشتن چراغ LED کار را در محیط‌های تاریک مثل زیر کابینت‌ها راحت می‌کند. آخرین و البته مهم‌ترین بخش پیچ گوشتی شارژی که در خرید باید به آن توجه کنید، باتری دستگاه است. باتری پیچ گوشتی شارژی در دو نوع نیکل کادمیوم و لیتیوم یون در بازار موجود است. باتری‌های نیکل کادمیوم بزرگ تر و سنگین‌تر بوده، شارژ کمتری را در خود نگه می‌دارند، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند و ارزان‌تر هستند. باتری لیتوم یون سبک تر بوده، شارژ بیشتری را در خود نگه می‌دارند، سازگاری کمتری با محیط زیست دارند و قیمت بالاتری دارند.

حال که با مشخصات دستگاه آشنا شدید، می‌توانید با اطمینان بیشتری برای خرید اقدام کنید. خرید اینترنتی پیچ گوشتی شارژی این مزیت را دارد که اطلاعات و مشخصات فنی بالا را به همراه عکس و سایر ویژگی‌ها می‌توانید در صفحات محصول فروشگاه‌های اینترنتی ابزار ببنید و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

قیمت پیچ گوشتی شارژی

قیمت پیچ گوشتی شارژی را نوع باتری و برند و سایر مشخصات فنی دستگاه مشخص می‌کند که در بالا به طور مفصل به آن‌ها پرداختیم. برندهای مختلفی این ابزار پرکاربرد را تولید می‌کنند که هر کدام با توجه به کشور سازنده داری قیمت‌های مختلفی هستند معمولا پیچ گوشتی شارژی آمریکایی و آلمانی در بازار قیمت بالاتری دارند.

پیچ گوشتی برقی

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی ابزارهای دستی جای خود را به ابزارهای برقی دادند و رفته رفته کار برای انسان راحت‌تر شد. یکی از این ابزارهای دستی، پیچ گوشتی است. پیچ گوشتی برقی با نیروی برق و از طریق اتصال به پریز برق کار می‌کند و مشابه پیچ گوشتی شارژی که در بالا به آن پرداختیم، کار باز و بسته کردن پیچ‌ها را با سرعت و دقت بالایی انجام می‌دهند. همانطور که می‌دانید فرق اصلی پیچ گوشتی برقی و شارژی در منبع تغذیه آن‌ها است.

خرید اینترنتی پیچ گوشتی برقی

برای خرید پیچ گوشتی برقی باید به مشخصات و ویژگی‌های فنی آن توجه کنید. بسیاری از این ویژگی‌ها از جمله گشتاور، سرعت، اندازه و نوع و سایز سه نظام با نوع شارژی که در قسمت بالا به آن پرداختیم یکی هستند. یکی از موارد مهم فنی این دستگاه توان است که نشان دهنده قدرت و کارایی دستگاه است و در حین خرید دستگاهی متناسب با نیازتان تهیه کنید زیرا توان بالا برای کارای سنگین تر مناسب است و برای مصارف خانگی شاید خیلی مورد استفاده شما نباشد. در صورتی‌که علاوه بر حالت دریل‌کاری و پیچ‌گوشتی، به حالت چرخشی مته هم برای کاربری خود نیاز دارید می‌توانید نوع سه کاره این دستگاه که به آن دریل پیچ گوشتی برقی می‌گویند را تهیه کنید. به دلیل عدم وجود باتری در پیچ گوشتی برقی معمولا نسبت به شارژی سبک‌تر هستند و به راحتی با اتصال به پریز برق کار می‌کنند و شما را از منتظر ماندن برای شارژ شدن باتری و یا تعویض باتری بی‌نیاز می‌کند. از طرفی پیچگوشتی برقی نسبت به نوع شارژی، از قدرت و توان بالاتری برخوردار است و از آن می‌توان در کارهای سنگین‌تر ساختمانی استفاده کرد.

برای خرید یک پیچ گوشتی برقی و یا شارژی اطلاعات فنی دستگاه را با دقت بخوانید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. خوشبختانه با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی ابزار کار خرید ابزارهای دستی و برقی آسان شده و شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه و فقط از طریق تلفن همراه خود مدل‌ها و برندهای مختلف ابزار مورد نظرتان را ببنید و باهم مقایسه کنید. با این اوصاف خرید اینترنتی پیچ گوشتی برقی بهترین راه خرید این ابزار است، زیرا تمامی اطلاعات را به صورت آنلاین و آماده می‌توانید پیش رو داشته باشید و بهتر در مورد ابزار مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

قیمت پیچ گوشتی برقی

مانند سایر ابزار برقی برند، توان و سایر مشخصات فنی قیمت پیچ گوشتی برقی را مشخص می‌کند. هر چه دستگاه توان بالاتری داشته باشد، قدرتمندتر است و قیمت بالاتری هم دارد.

منبع: پیچ گوشتی شارژی و برقی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
ابزار آنلاین
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 119
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 1133
  • بازدید سال : 3267
  • بازدید کلی : 25242
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟