loading...

ابزاررضا فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق، فروش اینترنتی ابزار ارزان، خرید انواع ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار دستی و ...

ابزار رضا فروشگاه اینترنتی خرید ابزارآلات ارزان است که در آن امکان خرید عمده و قسظی ابزار فراهم است. یک مجموعه کامل از انواع ابزارآلات دستی و برقی و شارژی، ابزار نجاری، ابزار ساختمانی و لوازم نجاری و به طور خلاصه هر آنچه که در دنیای ابزار به آن نیاز دارید را میتوانید اینجا پیدا کنید.

بازدید : 94
شنبه 20 شهريور 1400 زمان : 11:24

انبر قفلی
انبر قفلی یکی از انواع انبر است که دارای دو فک و دسته است که یک دسته و فک متحرک و دیگری ثابت است. این فک‌ها قابل تنظیم هستند و توسط یک پیچ که در انتهای انبر قفلی است، باز یا بسته می‌شوند. بعد از تنظیم فاصله بین دو فک، می‌توان انبر را روی قطعه مورد نظر قفل کرد و برای باز کردن این قفل هم باید ضامنی را که در قسمت داخلی دسته متحرک قرار دارد، فشار دهیم. در انبر قفلی آلمانی، ضامن بازکننده قفل به سمت به داخل کشیده می‌شود و در انبر قفلی آمریکایی، این ضامن به بیرون کشیده می‌شود. این قابلیت قفل شدن در این نوع انبرها، در کارهای سنگین، کمک زیادی به فنی‌کاران می‌کند؛ چرا که پس از قفل کردن آن بر روی جسم مورد نظر، برای ثابت ماندن قطعه، دیگر نیازی به وارد کردن نیرو اضافی وارد نیست. کار اصلی انبر قفلی، محکم کردن یک یا دو قطعه و باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره‌ها است؛ از این لحاظ شبیه آچار عمل می‌کند به همین جهت به آن آچار قفلی هم می‌گویند.

گاهی اوقات برای باز کردن پیچ‌های سفت یا آن‌هایی که آچار خورشان از بین رفته، راهی جز استفاده از انبرقفلی نیست. انبر قفلی‌ها به تناسب کاربردشان در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که تفاوت همه آن‌ها در نوع فک است. ار انواع مختلف انبر قفلی، می‌ توان به انبر قفلی ورق گیر، انبر قفلی جوشکاری، انبر قفلی دم باریک یا لوله کور کن، انبر قفلی سیم‌چین‌دار، انبر قفلی مهره‌گیر، انبر فقلی فیلتر باز کن، انبر قفلی سر فک‌دار و … نام برد. انبر قفلی اتوماتیک یکی از جدیدترین انواع انبر قفلی است که خیلی سریع و راحت، بدون نیاز به پیچ تنظیم ، فک‌های انبر باز یا بسته شده و قفل می‌‌شوند.

راهنمای خرید اینترنتی انبر قفلی
در این راهنمای خرید، نکاتی را که باید در خرید یک انبر قفلی بدانید، خواهید خواند.

اولین نکته این است که باید شیارها یا دندانه‌های فک‌های انبرقفلی توجه کنید زیرا این شیارها نشان‌دهنده کیفیت انبر قفلی هستند. همانطورکه در قسمت بالا گفتیم، انبر قفلی دارای یک پیچ تنظیم دهانه است که فک‌ها با آن تنظیم می‌شوند. در هنگام خرید، حتما چند بار این پیچ را بچرخانید و انبر را باز و بسته کنید و از سالم بودن و نرم کار کردن پیچ تنظیم مطمئن شوید. مساله بعدی که حائز اهمیت است جنس بدنه یا همان فک‌های انبر است، معمولا آلیاژ فولاد، کروم مولیبدن و آلیاژ کروم_ وانادیوم است. در ساخت انبر قفلی خیلی مهم است که فک‌ها از جنس مرغوب ساخت و پرداخت کاری شده باشند تا دربرابر ضربه، سایش و فشار مقاوم باشند. انبر قفلی‌ها را براساس سایز برحسب اینچ خریداری می‌کنند. در حین خرید با توجه به فضایی که دارید و نوع نیازتان سایز انبر قفلی مناسب خود را انتخاب کنید. به سایز و روکش دسته و طراحی ارگونومیک آن توجه کنید. دسته‌های سیلیکونی و پهن کاربری آسانی دارند. بیشتر انبرقفلی‌های موجود در بازار به رنگ استیل هستند ولی نوع رنگی آن‌ها را هم اگر دوست داشته باشید می‌توانید پیدا کنید. همه انواع و اقسام انبر قفلی اصل را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ابزاررضا پیدا کنید و با تلفن همراه خود سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت انبر قفلی
انبر قفلی ابزار بسیار پرکاربردی است که در انواع و مدل‌های مختلف توسط برندهای گوناگون تولید می‌شود. به همین جهت می‌توانید این ابزار را با قیمت‌های مختلفی در بازار پیدا کنید. برند فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت هر نوع ابزاری است ولی جدای از آن در مورد انبرقفلی، قیمت را کیفیت ساخت، جنس و استحکام آن تعیین می‌کند. در نهایت شما باید متناسب با بودجه، نوع و حجم نیازتان انبر قفلی مناسب خود را انتخاب کنید.

منبع: انبر قفلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
ابزار آنلاین
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 2171
  • بازدید کلی : 24146
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟