loading...

ابزاررضا فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق، فروش اینترنتی ابزار ارزان، خرید انواع ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار دستی و ...

ابزار رضا فروشگاه اینترنتی خرید ابزارآلات ارزان است که در آن امکان خرید عمده و قسظی ابزار فراهم است. یک مجموعه کامل از انواع ابزارآلات دستی و برقی و شارژی، ابزار نجاری، ابزار ساختمانی و لوازم نجاری و به طور خلاصه هر آنچه که در دنیای ابزار به آن نیاز دارید را میتوانید اینجا پیدا کنید.

بازدید : 102
دوشنبه 15 شهريور 1400 زمان : 14:58

اره عمود بر
اره عمود بر اولین بار با ایده جایگزینی تیغ اره به جای سوزن چرخ خیاطی، ساخته شد. مکانیزم آن به این صورت است که با حرکت رفت و برگشتی تیغ اره، کار برش را انجام می‌دهد. به همین جهت به آن اره چکشی هم گفته می‌شود. توانایی برش چوب، فلزات و پلاستیک را دارد البته برای برش روی سطوح با ضخامت زیاد مناسب نیست و معمولا برای برش‌های اولیه استفاده می‌شود چون برش تمیز و ظریفی نمی‌دهد. این نوع اره برقی سبک و قابل حمل است؛ بیشتر در نجاری استفاده می‌شود و با آن می‌توان برش‌های زاویه‌دار هم ایجاد کرد. اره عمود بر از نظر منبع تغذیه در دو نوع شارژی و برقی وجود دارد. اره عمود بر شارژی با باتری کار می‌کند و برای کار کردن در جاهایی که دسترسی به برق ندارید، مناسب است؛ نسبت به عمود بر برقی از قدرت و توان کمتری برخوردار است. اره عمود بر برقی با برق شهری کار می‌کند و توان بیشتری دارد.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک اره عمود بر
در هنگام خرید اره عمود بر (اره چکشی) باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس قبل از خرید، دست نگه دارید و اول این راهنمای خرید عمود بر را مطالعه کنید.
قبل از هر چیزی حجم نیازتان و زمینه کاری را مشخص کنید مثلا اگر زیاد با این اره سر و کار دارید و برای کارهای سنگین می‌خواهید از آن استفاده کنید، سراغ مدل برقی بروید که قدرتمندتر است. مساله بعدی قدرت دستگاه است که مثل همه ابزارهای برقی از روی توان دستگاه مشخص می‌شود. مسلما عمودبرهای با توان موتور بالاتر، قدرت و کارایی بهتری دارند. نوع تیغ اره مورد بعدی حائز اهمیت است زیرا باید متناسب با متریالی که می‌خواهید روی آن کار کنید، باید تیغ اره مناسب انتخاب کنید. تعویض تیغ اره عمود بر معمولا کار آسانی است و معمولا به صورت اهرمی یا پیچی است.
سیستم کنترل سرعت یا دیمردار بودن دستگاه هم مهم است زیرا با آن در حین کار می‌توانید سرعت موتور و در نتیجه سرعت حرکت تیغه را کم و زیاد کنید. اگر عمود بر شما به سیستم ضد ارتعاش مجهز باشد در حین کار، لرزش کمتر و برش‌های دقیق‌تری خواهید داشت.
برخی مدل‌های اره عمود بر، کلید حرکت پاندولی دارند که با فشردن آن، تیغه علاوه بر حرکت رو با بالا و پایین، حرکتی رو به جلو هم دارد که در نهایت این باعث افزایش سرعت برش می‌شود. البته باید توجه کنید، استفاده از حرکت پاندولی، در عین افزایش سرعت، دقت برش را پایین می‌آورد.
امکان اتصال به یک مکنده یا جاروبرقی در اره‌های عمود بر برای تخلیه خاک اره و خرده‌های چوب، یک مزیت به حساب می‌آید ولی لزوما همه مدل‌ها این قابلیت را ندارند.
نکته بسیار مهمی که باید در خرید اره عمود بر نو و حتی دست دوم به آن توجه کنید، این است که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشید تا در صورت خرابی، قطعات آن پیدا شود. برای این منظور سعی کنید اره عمود بر از برندهای معتبر و شناخته شده، بخرید. به این ترتیب می‌توانید سال‌های زیادی از دستگاه خود استفاده کنید. از بهترین مارک‌های اره عمود بر می‌توان میلواکی، آگ، رونیکس، کرون و … را نام برد.
تمام خصوصیات و ویژگی‌های بالا را می‌توانید بدون نیاز به بیرون رفتن و صرف وقت و هزینه، در فروشگاه‌هایی اینترنتی ابزار، مثل ابزاررضا یک‌جا ببنید و اره عمود بر مناسب کار خود را پیدا کنید.

قیمت اره عمود بر
تا به اینجا حتما با کارکرد و قسمت‌های مختلف اره عمود بر آشنا شده‌اید. بعد از اینکه نیاز سنجی کردید و اره عمود بر با ویژگی های فنی مناسب خود را پیدا کردید، نوبت به قیمت می رسد. عوامل مختلفی روی قیمت این اره پرکاربرد تاثیرگزار است. مسلم است هر چه دستگاه شما پرتوان‌تر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد. مانند ابزارالات برقی دیگر، برند عمود بر، در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. معمولا برندهای چینی ارزان‌تر از مدل‌های آمریکایی و آلمانی و ژاپنی هستند. اگر قصد خرید اره عمودبر چینی دارید، سعی کنید حتما از برندهای معتبر و مطرح چینی انتخاب کنید زیرا از کیفیت قابل قبول و قیمت معقولی برخوردار هستند.

منبع: اره عمود بر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
ابزار آنلاین
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 2170
  • بازدید کلی : 24145
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟