loading...

ابزاررضا فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق، فروش اینترنتی ابزار ارزان، خرید انواع ابزار برقی، ابزار شارژی، ابزار دستی و ...

ابزار رضا فروشگاه اینترنتی خرید ابزارآلات ارزان است که در آن امکان خرید عمده و قسظی ابزار فراهم است. یک مجموعه کامل از انواع ابزارآلات دستی و برقی و شارژی، ابزار نجاری، ابزار ساختمانی و لوازم نجاری و به طور خلاصه هر آنچه که در دنیای ابزار به آن نیاز دارید را میتوانید اینجا پیدا کنید.

بازدید : 114
شنبه 27 شهريور 1400 زمان : 11:14

آچار بکس برقی و شارژی
آچار بکس برقی و شارژی ابزارهایی هستند که به کاربر کمک می­‌کنند تا با صرف نیروی کمتر تعداد بیشتری پیچ و مهره­ را باز و بسته نماید و به کار خود سرعت بخشد. مزیت دیگر این نوع آچارها آن است که انواع سری‌های متفاوت برای پیچ و مهره‌های مختلف به آن­ها متصل می‌شود. از مزایای استفاده از آچار بکس برقی و شارژی می‌توان گفت که در حین کار لازم نیست به صورت دائم سرعت موتور را تنظیم کرد؛ هنگامی که پیچ، کامل در جای خود قرار بگیرد و سفت شود، به صورت اتوماتیک سری پیچ­گوشتی از دور موتور خارج می­‌شود حتی اگر هنوز موتور در حال کار کردن و چرخیدن باشد سری پیچ­‌گوشتی دیگر حرکت نمی‌­کند که به این قابلیت Shot Off می­‌گویند. آچار بکس برقی از موتور DC بهره می­‌برد که با حرکت چرخشی و ضرب‌ه­ای خود گشتاور لازم برای پیچاندن سری متصل به آچار را فراهم می‌کند. با اینکه آچار بکس برقی اندازه کوچک‌تری نسبت به آچار بکس بادی دارد اما سریع­‌تر است و دور آزاد بالاتری نیز دارد. آچار بکس شارژی کارایی مانند بکس بادی و برقی دارد. این آچار بکس مانند بکس برقی دارای موتور است و علاوه بر آن به باتری نیز مجهز می‌­باشد اما نسبت به انواع دیگر آچار بکس، دارای قدرت کمتری است.

خرید آچار بکس برقی و شارژی
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌­هایی که در هنگام خرید اینترنتی آچار بکس برقی و شارژی باید در نظر بگیریم توجه به نیروی گشتاور آچار است. آچار بکس شارژی و برقی به مراتب نیروی گشتاور کمتری نسبت به آچار بکس بادی در اختیار کاربر خود قرار می­‌دهند اما از سوی دیگر، امکان جابجایی آنها و استفاده در همه مکان­ها آسان‌تر از استفاده از آچار بکس بادی است چون نیازی به کمپرسور باد ندارند و در بین آچار بکس برقی و آچار بکس شارژی نیز می­‌توان گفت که بکس شارژی محدودیت جابجایی ندارد و در این مورد نسبت به دو نوع دیگر آچار بکس مزیت دارد. بنابراین در هنگام خرید باید به هر دو موضوع محل مورد استفاده و مقدار گشتاور مورد نیاز به طور همزمان توجه نمود. انتخاب سایز درایو مناسب، توجه به توان موتور دستگاه، نرخ ضربه در دقیقه و سرعت دستگاه بنا به استفاده ما از ابزار، از دیگر مواردی هستند که در هنگام خرید آچار بکس شارژی و برقی باید مورد بررسی قرار گیرند. خوش دست بودن آچار و طراحی مناسب آن نیز می‌­تواند گزینه­ی دیگری باشد که در هنگام خرید باید مد نظر داشت، یک آچار بکس مناسب باید به گونه‌­ای طراحی شده باشد که کاربر به راحتی آن را در دست بگیرد و وزن آن نیز مناسب باشد تا در کارهای طولانی مدت احساس خستگی را به حداقل برساند و به کاربر آسیب نرساند.

قیمت آچار بکس برقی
به طور کلی قیمت آچار بکس برقی نسبت به دو نوع دیگر بکس بادی و شارژی بسیار ارزان­‌تر و مناسب‌­تر است و برای کاربردهای سبک و یا خانگی مقرون به صرفه­‌تر است. صرفه نظر از مقایسه در بین آچار بکس­‌ها، قیمت یک بکس­ برقی مانند هر ابزار دیگری به ویژگی‌­ها و قابلیت‌­های آن مانند حداکثر نیروی گشتاور، توان دستگاه، سایز درایو، نرخ ضربه، سرعت بکس و البته برند محصول بستگی دارد. هر چه نیروی گشتاور و توان ابزار بیشتر باشد و توسط برند معتبرتری ساخته شده باشد، مسلما از قیمت بالاتری هم برخوردار است. برندهایی مانند میلواکی، متابو، بوش، رونیکس، کرون، اکتیو، توسن، دی سی ای و … این ابزار پر کاربرد را تولید می‌کنند که هر کدام با توجه به محبوبیت برند و کیفیت محصول دارای قیمت‌های مختلفی هستند.

قیمت آچار بکس شارژی
آچار بکس شارژی قیمت بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بکس بادی و برقی دارد و به خاطر داشتن باتری از آن­ها گران­‌تر است و خرید آن بیشتر برای کاربرانی که جا به جایی ابزار و امکان استفاده از آن در هر مکانی اولویت است توجیه اقتصادی دارد. مقدار ولتاژ، آمپر و کیفیت ساخت باتری علاوه بر مواردی که برای بکس برقی ذکر شد بر روی قیمت این ابزار مؤثر است. برندهایی مانند آاگ، میلواکی، متابو، بوش، دی سی ای و … این ابزار کاربردی را تولید می‌کنند که مسلما محبوبیت و جایگاه هر برند و کیفیت ساخت محصول آن بر روی قیمت نهایی ابزار تاثیرگذار است.


منبع: آچار بکس برقی و شارژی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
ابزار آنلاین
آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 2578
  • بازدید کلی : 24553
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟